svētdiena, 2010. gada 10. oktobris

Choice.

Kuru? Ko? Kā?
Vakar sapratu, ka man nepatīk izvelēties, jo visai bieži nošauju greizi. Es tā negribu, bet saprotu, ka tas ir tikai cilvēcīgi (kā jau vienmēr). Vakars bija šausmīgi jauks, tik tiešām. Vismaz man noteikti, un es negribēju, lai tas beidzas, bet diemžēl beidzās manas izvēles dēļ. Un man patiešām ir kaut kas jāmaina, un man pēc iespējas ir jāiemācās dzīvot nevis tikai izdzīvot no sešiem rītā līdz divpadsmitiem vakarā un rutīniski eksistēt no pirmdienas līdz svētdienai. Tā kā tagad vairs nebūs nekad, bet es laikam to nespēju aptvert.Vispār apkārt ir daudz interesantu cilvēku. Daudzpusīgu. Es jūtos, tā teikt, mazāka vai maznozīgāka starp viņiem un cenšos mācīties un uzsūkt tik, cik vispār ir iespējams, jo kā gan citādi var attīstīties, nesavācot no visa un visur pa druskai un tad no tā visa izveidojot savu personīgo viedokli? Pastāvība viedokļos un uzskatos manī vēl nostabilizējusies, tāpēc ir veselīgi redzēt un uzzināt daudz. Es stipri šaubos, ka skolas sausā teorija un zināšanas, kas tiek iebarotas ar karotēm, daudz tiks izmantotas, taču tas laikam ir pamats, un tāpēc es tomēr negribīgi mācos garās alīnu, alkēnu, alkadiēnu un visu pārējo dīvaino savienojumu formulas un cenšos izburties cauri maiņstrāvas un elektromagnētiskās indukcijas darbības principiem. Domu pavediens pārtrūka.
Nez, vai ir iespējams kardināli mainīt savu dzīvesveidu īsā laika sprīdī? Un kādas ir tā sekas?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru