sestdiena, 2010. gada 27. marts

Tango.


Argentīnas tango.
Jā, protams, skaisti un labi, tikai tā bija liela kļūda atvilkties bez jebkāda partnera. :D Vismaz viens labums ir - ja kādreiz kāds ugunīgs latīņamerikānietis mani uzaicinās dejot, gan jau, ka neizgāzīšos pavisam un spēšu parādīt vismaz to mazumiņu, ko iemācījos šodien. Ugunīgi, jā, bet tikai ne šajā gadījumā, kad zāle bija pilna ar visai neveikliem iesācējiem.
Rītdien iemēģināšu vēl pāris dejas, ir doma par regetonu un cubas salsu un varbūt arī latino, bet tad jau redzēs.
Īsumā apkopojot šodienu, varu teikt, ka saulīte un lielie plusi ārā bija visai mānīgi, jo es izmirku līdz pat zeķītēm, neskatoties uz to, ka man bija lietussargs, un ka argentīnas tango es gribu iemācīties, tikai ne tajā mazajā zālītē un tikai ar partneri.

p.s. šovakar klausos visvisādas bačatas dziesmiņas, un ar katru nākamo saprotu, ka man tik tiešām ļoti patīk bačatas ritms un arī pati deja.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru