otrdiena, 2010. gada 2. marts

Students.


Man patīk visu literatūras stundu nopļāpāt par visādām aktuālām tēmām labā noskaņā (laba noskaņa - atvērts Raiņa dzejoļu krājums, par kuru teorētiski bija jārunā). Viena no aktuālajām tēmām ir mūsu augšana jeb novecošana. Liekas briesmīgi, ka jau aiznākamgad es varēšu sevi saukt par studenti, kaut gan pa diviem gadiem es noteikti nepieaugšu tik ļoti, lai varētu atbilst šim vārdam, kaut gan varbūt arī šis vārds iegūs citādu nozīmi. Par vienu gan es varu būt priecīga - visu vasaru es palikšu nenopietnajā 17 gadu vecumā, un, tikai uzsākot beidzamo klasi, varēšu justies svinīgi nopietna. Kaut gan. Ko maina skaitļi? Manuprāt, vecums ir un paliek katra piedzīvotā pieredze un domāšana nevis skaitliski nodzīvotie gadi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru