otrdiena, 2010. gada 23. februāris

Summer.

Nu re, temperatūra jau plusos, kas nozīmē to, ka kaut neliela daļa milzu kupenu tuvākajā laikā izkusīs, un arī to, ka man vajag iegādāties gumijniekus.
Man jau kādu laiciņu turas labs garastāvoklis. Aizvakar uzliku vecos, labos Winhouse gabalus, tad nolēmu paskatīties, kas viņas repertuārā ir jauns, bet uzdūros uz pliku tukšumu. Ja vien neskaita dažas briesmīgas bildes, kur viņa tiešām izskatās KRIMINĀLI. Cik tālu gan cilvēks var sevi novest? Lai nu kā, viņas dziesmas man tiešām neapnīk klausīties - ar pārtraukumiem, tomēr tās klausos jau ilgu laiku. Balss, ritms, vārdi - viss kaut kā iet kopā, turklāt vēl tā noskaņa. Ideāla mūzika tumšiem, vēsiem vakariem, tādiem nostaļģiskiem. Vispār pēdējā laikā man uznāca niķis rakāties pa veciem mūzikas folderīšiem un klausīties sen aizmirstas dziesmas, kas uzjunda vecas atmiņas. Piemēram, atrodot transleitera gabalu "Sit mani bēbi vēl vien' reiz", es uzreiz atcerējos smieklīgos rītus Engurē, kad divas dūdiņas katru rītu mani modināja ar šo debīlo dziesmu un visnotaļ interesantām kustībām, dejojot uz gultas. Atrodot "No milk today", atcerējos Jāņus, kad pludmalē pilnā kaklā dziedājām šo dziesmu pa starpu tautiskajām jāņu dziesmām. Interesanti, ka visas foršākās atmiņas ir saistītas ar vasaru. Ceru, ka šī vasara pārspēs visas!

4 komentāri:

  1. Es arī atceros "No milk today", man liekas, ka to dziedājām, kad devāmies pretī A un N, ne? :]

    AtbildētDzēst
  2. neatceros neko par No milk today kas gan nav nekas pārsteidzošs, jo es nekad neko neatceros, toties es pamanīju to, ka abas šīs dziesmas tev saistās arī ar mani, jo abas dziedāju es un tas ir forši :D forši bija arī bītlu dziesmas aukstos vasaras vakaros autobusa pieturā dziedāt, kad pārējie domā, ka mēs no Tavika ielas izbēgušas.

    AtbildētDzēst
  3. Man telefonā bija tā dziesma, MM, pamēģini atcerēties. :>

    AtbildētDzēst
  4. Jā, Kacīt, tu viņu dziedāji uz akmeņa jūras krastā. :)
    Un, protams, ka daudzas dziesmas mēs dziedājām kopā - galu galā lielākā daļu foršo atmiņu ir saistītas ar mūsu kopīgajiem piedzīvojumiem!

    AtbildētDzēst