ceturtdiena, 2009. gada 31. decembris

Resume

Pēdējā diena šajā gadā.
Veidot kopsavilkumu būtu nejēdzīgi, jo tad es noteikti aizmirstu kaut ko svarīgu, bet varu teikt to, ka visumā šis gads bija tiešām labs! Vidējo aritmētisko noteikti pacēla šī gada vasara, kas vainagojās ar dažādiem panākumiem - burvīgu Jāņu nakti, 3 mēnešu nonstop baleta nodarbību, ideālu Positivus festivālu, Engures ikgadējo ballīti nedēļas garumā un vēl daudziem citiem notikumiem, kas atstāja jaukas atmiņas visiem nākošajiem gadiem. Noteikti pieminēšanas vērts ir arī šī gada pavasaris, kas bija īpaši silts un jauks. Gatavoties pārcelšanas eksāmeniem, sēžot ārā uz soliņa vasarīgā kleitiņā un ēdot zemenes, ir tiešām iepriecinoši, īpaši tad, ja beigās šī gatavošanās beidzas ar labiem rezultātiem.
Te nu man nedaudz nojuka kārtība, atceroties vasaru pirms pavasara, bet, pieverot uz to acis, turpināšu ar rudeni. Arī rudens bija priecīgs - tiku Dancī, tā vēlreiz pierādot to, ka māku uzvarēt (jā, arī mazās uzvaras skaitās). Man nebija nedz rudens depresijas, nedz kaut kāda apātiska stāvokļa, redzot, ka ārā ir tik ļoti lietains un tumšs laiks. Nedaudz paīdēju un turpināju smaidīt, jo, ja padomā arī tādam laikam var atrast milzīgu daudzumu priekšrocību.
Visbeidzot ziema. Tikai decembris, bet jau tik daudz iespaidu. Dzīves ritums uzņem apgriezienus, un es mēģinu tikt tiem līdzi. Vai arī es pati uzņemu apgriezienus, mudinot visu pārējo pasteigties? Jebkurā gadījumā man patīk! Patīk ieslēgt uz visskaļāko vecās Prāta Vētras dziesmas un lēkāt pa visām istabām, noteikti krītot kaimiņiem uz nerviem, patīk ar milzumplatu smaidu iet pa aizsnigušām ielām un vērot sniegpārslas krītam uz maniem cimdiem, patīk slidot (!), patīk cept piparkūkas un nepiededzināt tās, patīk runāties studām pa telci tā, ka pēc tam svilst auss, patīk DZĪVOT! Visu gadu ir paticis, un visu gadu (dažas nelaimīgas dienas neskaitās) es esmu bijusi apmierināta ar savu dzīvi. Krīze, problēmas valstī - jā, tas ir tiešām skumji, tomēr es negribu ļaut tam aizēnot dzīves košumu, jo es nekad vairs nebūšu 17 gadus veca, es nekad vairs nemācīšos 11.klasē, es nekad vairs nevarēšu izbaudīt to, ko baudu tagad. (:
Jauki Jums sagaidīt!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru