piektdiena, 2009. gada 6. novembris

To laugh on the wrong side of one's mouth.

Es esmu sangvīniķis ar spilgtām holēriķa iezīmēm. Tas nozīmē, ka es esmu ļoti ekstraverts (uz āru vērsts, sabiedrisks) cilvēks, kam patīk runāt, tēlaini stāstīt un vienkārši bez apstājas pļāpāt. Pēc definīcijas rakstītā, man patīk būt uzmanības centrā, esmu optimistiska un egocentriska. Katram sangvīniķim piemīt īpašs šarms, ar kuru viņš iegūst citu cilvēku uzmanību un lielu daudzumu paziņu un draugu. Diemžēl sangvīniķiem pietrūkst mērķtiecības, tomēr konkrēti manā gadījumā to padara citādu spilgtās holēriķa iezīmes. Holēriķi ir līderi un vadītāji. Tiem ir mainīgs garastāvoklis. Tieši viņiem piemīt sangvīniķiem pietrūkstošā mērķtiecība. Tie ir ļoti darbaspējīgi cilvēki, kuriem ir tendence pārstrādāties. Mīl kompāniju, un nepatīk būt vieniem. Necieš kritiku un mēdz būt netaktiski pret citiem cilvēkiem (domā, ka taisnība ir tikai viņiem).
Vai tas atbilst man?
Gandrīz pilnībā.
Vienīgais ir tas, ka man patīk kritika un ka manas garastāvokļa maiņas nav tik ļoti pārredzamas no malas. Tās tomēr tiek apvaldītas, pateicoties manām sliktākajām īpašībām - stūrgalvībai un ietiepībai.
Tādu sevis raksturojumu dzirdot, es patiešām sāku brīnīties, kā jūs mani paciešat. :D


2 komentāri:

  1. nu man personīgi liekās, ka tā neesi 'gandrīz tu' ;) jo tas, kas tur rakstīts izklausās pārāk.. kategoriski un nepanesami :D

    AtbildētDzēst