svētdiena, 2009. gada 8. novembris

Friendship

Man tik ļoti patīk tas, ka viena īpaša cilvēka kompānijā (paldies, Kacīt), es spēju izbaudīt no jauna visus sen un nesen pagājušos notikumus.
Man patīk iemēģināt teoriju, ka tu nākamajos rītos neko neatceries, bet tomēr atceries, vēl man patīk dzert Ziemassvētku tējiņu un nerunāt par aizliegto tēmu visu vakaru, tāpat man patīk smieties līdz stāvoklim, kad šķiet, ka es tūdaļ izvelšos ar pompu no gultas, vēl arī tas, ka pat nejaukākās lietas pagātnē šādos vakaros iegūst smieklīgu nokrāsu un, protams, man patīk no stūra glūnošās nākotnes vīzijas.
Tādos brīžos man šķiet, ka jēga piemīt tikai stundām garajām sarunām, kurās tiek pārcelts viss, sākot ar globālām un politskām problēmām, beidzot ar kurioziem atgadījumiem iz mūsu kopīgi pavadītajiem gadiem. Es šodien domāju par to, ka es laikam varētu ar tevi pļāpāt bezgalīgi, ja vien varētu mūžīgi negulēt. :)

1 komentārs: