piektdiena, 2010. gada 24. decembris

Es guļu.
Šķiet, ka mans organisms ir uzsācis streiku, jo ikkatru brīdi man nāk miegs un, atnākot mājās, es uzreiz aizmiegu, tad miegaina pamostos un visbeidzot aizmiegu atkal. Ārsts teica, ka visu vajagot uztvert vieglāk. Lai nu kā šodien es atļaušos atpūsties uz pilnu klapi. Un tā nebūs aktīva atpūta, to atstāšu vēlākam.
Diez kādi kuram ir Ziemassvētki? Tas, ka lielākoties mierīgi, ir skaidrs, bet esmu pārliecināta, ka bērnam bērnu namā tie ir citādi. Nesen kaut kur pa TV redzēju, ka tāds bērns savā vēstulē pie Ziemassvētku vēlmēm bija ierakstījis vienkārši - "rūtiņu burtnīcu". Kaut gan. Esmu pārliecināta, ka viņu karstākā vēlēšanās ir ģimeniski svētki, kāds glāsts un vienkārši uzmanība. Sentimentāli un saldi? Varbūt. Bet, kā jau teicu, - laipni lūgti smieties vai priecāties.



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru