pirmdiena, 2010. gada 6. septembris

Culture and doughnuts.

Nu depresīvais noskaņojums ir cauri, vismaz es tā ceru. :) To padzina sestdienas jaukie notikumi. Visupirms sestdienas rītā izvilkos laicīgāk no gultas un pa lielo, trako lietu devos uz deju nodarbībām atvērto durvju dienu ietvaros. Laikmetīgā deja, balets (žēl, ka tikai sausi pamati iesācējiem un nekā interesanta man) un džeza deja. Izkustināju visas maliņas, kārtīgi izlocīju visas locītavas un izstaipīju visus muskuļus. Vakarā devos uz Balto nakti un nonācu pie secinājuma, ka pasaule būtu ļoti nepareiza un garlaicīga bez mākslas. Cilvēki spēj būt tik radoši, tik saistoši, tie spēj Vecrīgā skaistā telpā iespundēt dzīvas aitas un ļaut citiem uz tām skatīties un savā prāta izfunktierēt šī darba jēgu. Kurš te nav aita? Vai nav skaisti? Mūzika, gleznas, instalācijas - vecais un jaunais - viss bija vienā veselā. Man patika, pat ļoti.
Šodien pēc kārtīgajām brīvdienām es izjutu 10 stundu burvību skolā. Nav nemaz tik traki, vienīgi ir dīvaini būt un mācīties skolā tik vēlu. Protams, kā jau bija paredzams, man ļoti, ļoti patika mākslas vēsture. Beidzot ir kāda vecās skolas piegarša arī pirmajā ģimnāzijā. Man ļoti pietrūka mākslas, tik tiešām, un beidzot es to sajutu. Acīmredzot ne velti pēdējā laikā man ir azarts iet uz visādām izstādēm un pavadīt muzejos diezgan ilgu laiku. Žēl, ka ekspozīcijas un izstādes mainās tik reti, ka jau tagad mana izvēle ir diezgan ierobežota, un uz galīgiem nezināmiem un mazāk vērtīgiem arī negribas iet, kaut vai naudas tērešānas dēļ.
Vispār kultūra ir viena vienīga bauda - gan koncerti, gan operas un baleti, gan muzeji un izstādes, gan mākslas forumi, gan dejas un viss, viss pārējais. Man patīk, ka man patīk un ka man ir iespēja savas slāpes remdēt.

p.s. Šodien biju donatu kafejnīcā - tik ļoti kārdinoši un garšīgi!

1 komentārs:

  1. Jap, jap! Tie donati ir vienkārši burvīgi! Un pilsētnieki arī - es to vietu mīlu! :)

    AtbildētDzēst