sestdiena, 2010. gada 17. aprīlis

To withstand.

Es esmu nogurusi.
Ceturtdien cēlos pirms pieciem, lai sagatavotos fizikas kontroldarbam, jo trešdienas vakarā pēc vairākām stundām grāmatas konspektēšanas sapratu, ka vairs neko nespēju saprast. No rīta mācīties bija labi - izdzēru stiprumstipru kafiju, ietinos halātiņā un rēķināju uzdevumus. Labi, ka skolotājs izdomāja kontroldarbu pārcelt uz piektdienu, vēl labāk bija tas, ka viņš izdomāja iedot divas lielas darba lapas ar uzdevumiem. Tā nu es ceturtdien pēc dejošanas pusdzīva atvilkos mājās un uzliku modinātāju uz pus pieciem no rīta, jo doma par darba lapu pildīšanu un atkārtotu gatavošanos kontroldarbam vakarā likās nereāla. Pamodos. Mācījos. Tikai uz skolu atvilkos kā pusmironis. Uzrakstīju arī kontroldarbu, veiksmīgi neaizmigu arī pārējās stundās, bet atlikušo dienas daļu biju pilnīgi nelietojama. Galu galā divas dienas pēc kārtas celties pirms pieciem nav viegli. Šorīt pamodos vienpadsmitos pēc daudzu stundu cieša miega, un tagad jūtos labi. Pavisam labi būtu tad, ja mani nenospiestu domas par to, ka man ir daudz laikietilpīgu mājas darbu, kuri ir jāpadara brīvdienu laikā, bet nu, nekas jau nevar būt ideāls, īpaši pēdējo skolas mēnešu laikā.
Runājot pozitīvāk un dzīvīgāk. Šķiet, ka es beidzot esmu sakārtojusi savas domas, šķiet, ka beidzot es gūstu iespējami maksimālu prieku no dejošanas nodarbībām, šķiet, ka es joprojām neesmu padevusies attiecībā uz mācībām, un šķiet, ka vasara ir krietni tuvāk nekā liekas. Manu apņemšanos sarakstam ir pievienojusies jauna - nepadoties un domāt gaiši. Lai cik ilgas būtu stundas, ko pavadu, mācoties naktī vai rītausmā, lai cik slikti un miegaini es justos, es tāpat varu sevi mierināt ar domu, ka tas viss nav tāpat, tas viss nāk tikai par labu. Izgulēties un atpūsties es varēšu arī vēlāk, bet atgūt to, ko palaistu garām nemācoties, būtu ļoti grūti, varbūt pat neiespējami. Vēl viena apņēmšanās varētu būt - mazāk sevi žēlot, respektīvi, nežēlot sevi.
Jo tuvāk mērķiem, jo labāka būs pašsajūta, jo lielāka būs ticība saviem spēkiem. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru