pirmdiena, 2010. gada 5. aprīlis

Decisions.

Beidzot lietus pierima un līdz ar to arī mans garastāvoklis uzlabojās, un es esmu gatava doties pretim pavasarim, jājājā!
Nekas jauns nav noticis, ja vien neņem vērā superforšo pasēdēšanu piektdien kopā ar manām jautrajām velveton-tosteru meitenēm pie tējas krūzes un ar kūkām (tuvākajā laikā apņemos nepadoties šim kārdinājumam) un Lieldienām, kurās šogad pamanījos pamatīgi noslinkot. Slinkums jau nav slikta lieta, īpaši tad, kad to var atļauties (galu galā man taču bija ilgi gaidītais brīvlaiks), turklāt to varētu attaisnot ar spēku uzkrāšanu turpmākajam divu mēnešu nonstop mācību maratonam.
Līdz vasarai man ir vairākas apņemšanās, kuras tiešām ceru izpildīt:
  • Uzlabot sekmes atsevišķos mācību priekšmetos;
  • Atsākt riteņbraukšanas sezonu (uzķūnēt riteni);
  • Katru dienu taisīt miljardiem vēdera prasīšu, lai nepaliek kūciņu pēdas;
  • Radoši izpausties līdz nākamajam gadatirdziņam;
  • Sakārtot savu galvu (domas, jā);
  • Iesēt dilles un salātus smukos podiņos, lai palodze izskatās dzīvīgāka;;
  • Ēst veselīgi un zaļi;
  • Vairāk laika pavadīt svaigā gaisā.

Es noteikti kaut ko piemirsu, bet, šķiet, ja izpildīšu visu šo, tad tas jau būs milzīgs sasniegums. Redzēsim, kā man veiksies.

2 komentāri:

  1. man patīk tas par to riteni, tad jau man arī atkal jāatsāk skrituļošanas sezona, un mēs dragāsim pa Pārdaugavu. vai arī īstenībā pietiks ar tavu riteni un bagāžnieku vien. vienīgi tās manis ēstās kūciņas tev varētu sagādāt problēmas.

    AtbildētDzēst
  2. Divus kuciņu upurus mans ritenis neizturēs :D Bet, jā, noteikti atsāksim, lai izvēdinātu galvas pēc garajām dienām skolā.

    AtbildētDzēst