pirmdiena, 2010. gada 8. marts

Red roses.

Nekad, nekad nebiju domājusi, ka man ir tik jauki klasesbiedri! :) Pirmās stundas sākumā es pat nepamanīju, ka mūsu puišu klasē nav, bet tad, kad viņi visi ienāca iekšā ar sarkanām rozēm, man likās, ka jaukāka apsveikuma man nav bijis. Apsveica visas mūsu klases meitenes, un TAS BIJA TIEŠĀM MĪĻI. Vispār šodien tāda 8.martam piemērota diena - labs garastāvoklis, puķīte, viegla diena un saulains laiks (žēl tikai, ka joprojām uz ielām mētājas kupenas un grādi turas mīnusos).
Brīvdienas pagāja gluži labi - nodejoju divos patritoskos koncertos, kuri bija patriotiski līdz sirds dziļumiem (kā nekā zelta fonda dejas). Nezinu kāpēc, bet šoreiz uz skatuves izjutu tādas tiešām ļoti pacilātas emocijas. Varbūt iemesls tam ir skaistā, cēlā deja, kuru dejoju, vai arī noskaņa skatītāju zālē un vispār visā koncertā, tomēr gribu teikt, ka šīs emocijas man pietrūka visu to ilgo laiku, kamēr nedejoju tik lielā mērogā (pēdējie divi gadi). Cerams, ka katrs nākamais koncerts būs arvien vairāk baudāms un nekad neapstāsies vienā punktā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru