otrdiena, 2010. gada 30. marts

Happy fridge.

Rīts gaišs, rīts labs, rīts saulains.
Vakar es pazaudēju zīmēšanā lietussargu (kad ir bijusi kāda reizi, kad neesmu kaut ko pazaudējusi? Cimdiņi, zīmuļi...), tāpēc lietus šodien noteikti nebūs cieņā. Šodien cieņā būs kafija un istabas kārtošana ar foršu mūziku fonā.
Turpinot zīmēšanas tēmu - likās, ka vakar visvissarežģītāk pasaulē bija nosēdēt studijā. Visu laiku visu dzēsu un neapmierināti kunkstēju, jo no rīta biju jutusies iekāpusi brīvlaikā, bet tad pēkšņi mani atkal iespundēja slēgtā telpā un lika domāt. Tomēr laimīgā kārtā es izdzīvoju un visai pacilātā garastāvoklī devos ar mā ieēst kūkas un tad uz dejošanu. Mana apņemšanās kārtīgi izdejoties izgāzās, jo tieši vakardien mūs pažēloja un palaida mājās ātrāk, skāde. Nekas, tagad tikai jācer, ka dejošanas iztrūkumu un mana ledusskapja pārpilnību nevarēs pēc brīvlaika pamanīt, skatoties uz manu augumu. :D
Visā visumā esmu viens apmierināts cilvēks, un novēlu arī jums sasniegt šo stāvokli!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru