trešdiena, 2010. gada 10. februāris

Coco Shanel.

Man jāmācās ķīmija. Visbriesmīgākais mācību priekšmets pasaulē. Pat gremdes volejbolā man sniedz lielāku baudu, jo, tās izpildot, var pievienot klāt kareivīgu saucienu un elegantu lēcienu. :D
Vakar es sapratu, ka man gaužām nepatīk nogrieztas ausis, un es noteikti nebūtu tik dīvaina, ka paņemtu un ieliktu nogrieztu ausi papīra maisiņā. Jā, toties filmās visi ir varonīgi, un viņiem vienmēr pa rokai gadās kāda nogriezta auss un papīra maisiņš. Filmas ir foršas! Īpaši par Coco Shanel, kura man tik tiešām patika. Tik spītīgu, mērķtiecīgu un drosmīgu sieviešu nav daudz, kur nu vēl tajā laikā, kad sievietes staigāja ietinušās no galvas līdz kājām krinolīnā un kad bikses un vīriešu (normāli) segli sievietēm bija sabiedrības normu pārkāpšana. Diez vai mūsu pēcteču pēcteči tāpat smiesies arī par mūsu normām? Vēlu viņiem veiksmi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru