otrdiena, 2013. gada 26. marts

Bicycles and spring.

Pieci iesākti ieraksti, bet neviena nepabeigta, var jau būt, ka šis būs sestais.
Priecīgā ziņa ir tā, ka šodien tas ārprāts, kas norisinās ārā jau piekto mēnesi, ir sācis kust, un, stāvot pie kases ar vēlmi iegādāties kurpes, vairs nav galvā tās domas "ak, jā, protams, kad gan es tās varēšu uzvilkt, ir taču ziema". Es to laikam esmu teikusi neskaitāmas reizes, bet arī cilvēki ir smaidīgāki un tas gaišums, lai arī šobrīd diezgan pelēks, un daži grādi virs nulles, padara visu pozitīvāku. Arī tad, ja tavā acu priekšā nopērk riteni, kuru tu noskatīji veikalā, par kuru visu vakaru domāji un tad saņēmies nākamajā dienā, lai to nopirktu. Nekā nebija. Uz mana riteņa aizbrauca kāds krietni iereibis vīrietītis gados, kas, manuprāt, varēja izvēlēties arī ko citu, bet, nu, vismaz par gaumi nav jāstrīdas - mums, izrādās, tās ir vienādas.
Tumblr_mjr98dwj1a1r6ipclo1_500_large
Atkāpei - pavasaris nozīmē arī to, ka man jāzvana draudzenei un jāžēlojas par to, ka man visu ceļu likās, ka esmu iekāpusi kādā suņa atstātā suvenīrā, jo nepārtraukti līdzi sekoja tā smaka - apstājos, skatījos uz zolēm, it kā viss kārtībā. Annai ir teorija, ka tā ir pavasara kušanas smarža, un, ja tā, tad man pret to vairs nav tik fundamentālu pretenziju.
Vēl viens lieliskais aspekts šajās pēdējās dienās ir tas, ka man ir brīvlaiks, kuru gan īsti nemāku izmantot, jo esmu apjukusi tāpēc, ka man nav nekur jādeso. Darbi, protams, ir, un tie ir jādara, bet tas tomēr ir citādi nekā ierastā "lekcijas-privātstunda-kursi-dejošana" rutīna, kuras man neapšaubāmi sāks pietrūkt, domājams, gluži drīz. Kāpēc? Tāpēc ka man patīk, un tāpēc, ka šis viss tuvojas skaistām beigām šosezon, un līdz ar to vasarai, kas šogad solās būt īpaši jauka (tā es saku katru dienu, es zinu). Īstenībā ir gaužām dīvaini tagad pārlasīt tikko uzrakstītās rindiņas, jo šovakar nav tā, ka es būtu optimisma un pozitīvisma iemiesojums. Tas varētu nozīmēt to, ka, neskatoties uz garastāvokli, viss iet uz augšu, lai arī kas notiktu un kas nepatiktu. Visu nevar gribēt, visa arī nekad nebūs, tāpēc es izbaudu visu to lielisko kas ir te un tagad. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru